girlydaily

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

جوک خنده دار

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ
 

 

ساعت 3 نصف شب اومدم بالا در یخچالو باز کردم دنبال چیزی میگشتم بابام سرشو از زیر پتو درآوورد گفت: یه لیوان شیر هم بخور من که به کل تعجب کرده بودم که چطوره که به فکر منه پرسیدم چرا؟؟؟ . . . . . . گفت: تاریخش تا امشبه

من برم تو افق محو بشم

خداحافظ

واسه کسی بمیر که واست تب . . . . . . لت بخره. خوب تب کنه که چی بشه ؟؟؟؟ واست آب و نون میشه ؟؟؟ یه کم واقعبین باش....

                           اس ام اس

.خیلی راس میگه لامصب...اصن آدم وقتی میاد اینترنت حس میکنه مودم رسما داره براش زبون در میاره و قاه قاه میخنده:(

.

دختره قیافش شبیه دورخیزه الاغه

بعد اومده نوشته: قبل زل زدن تو چشای من، فاتحه دلتو بخون!!!

.

.

.

اگه اعتماد به نفس اینو، شعله پخش کن داشت،الان مشعل المپیک بود.

.

.

به نظرم می تونن جنس دیوارای حموم رو از لیف درست کننکه آدم راحت مثه خرس کمرشو بکشه به دیوار دیگه!!این همه مشقت برای لیف کشیدن کمر نکشه!!!بابا یه ذره م مارو درک کنید شاید حال نداشته باشیم_)))

مدیونید اگه فک کنید من آدم تنبلیم!!!!!

.

.

.

.

دقت کردین Google Earth به شما این قابلیت رو میده که

هر جای دنیا رو که تا بحال ندیدی بتونی ببینی!

ولی شماچیکار میکنی؟ شما صاف میری خونه خودت رو از بالا میبیی؟

 

 

رفتم از بقالی ۵۰ تومن جنس خریدم پا حساب همسایمون بابام گفته بهمون ۲۰۰ تومن بدهکاره طرف

الانم از تو زیرزمین پیام میدم. چ خبرا :D

ﺩﯾﺸﺐ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺧﻮﻧﻪ

ﻧﯿﺴﺖ , ﻭﺳﺎﯾﻞ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ...

ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯿﮑﺎﺭ

ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟؟

ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ !!!

ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﭼﯽ ﮔﻔﺖ !

ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﯾﻨﺎ ۳ ۴ ﻣﺎﻫﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻓتن :|

.

.

.

.

پشت یه نیسان جمله سنگینی نوشته بود کمرم شکست …

همه دنبال یارن من به دنبال بارم ، فوق لیسانس شهید بهشتی هم دارم …

لامصب گند زد تو انگیزم با این جملش

من دیگه درس نمیخوووونم اصلا !!! ^_^

 

۳ روز میشه پسورد وایرلس رو عوض کردم هیچ همسایه ای تحویل نمیگیره !
دیگه جواب سلامم رو هم نمیدن…
امروز همسایه بقلی داشت به اون یکی میگفت :نامرد گدا نذاشت اون سریاله رو کامل دانلود کنم !!Ugh!

.

.

.

.

.

ازم پرسید قبلن با کسی دوست بودی؟

تا اومدم حرف بزنم درخواست ویدیو چک داد

.

.

.

.

.

.

اهنگ جدید ۲afm

 

.

.

.

.

.

سحری با منی افطارا کجایی ؟!؟!

اس ام اس
مرد: بزن 3 میخوام فوتبال ببینم
زن: دارم سریال می بینم
مرد: جوووون زنه چه خوشگله!!!
زن: بیا فوتبالت رو ببین سریالش تکراریه :)))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
مریم جوون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی